KLIENTO LAIKMENOS TECHNINĖ ANKETA PRIDUODANT APŽIŪRAI UAB MATRIX įgaliotiems atstovams
Eil. Nr. |
Klausimas |
Atsakymas |
1 |
Laikmenos savininko - kliento pavadinimas: |
|
|
Kliento telefonas, e-paštas, skype: |
|
|
Kliento atstovas (vardas, pavardė, pareigos): |
|
|
Priėmimo iš kliento data, laikas: |
|
|
Kokiu būdu siunčiama iki Matrix UAB laboratorijos |
siuntų skyrius, kurjeriai, patys atveža, kita (teisinga pabraukti) |
|
Kada numatoma gauti į mūsų laboratoriją ar reikia pasiimti iš siuntų skyriaus (data, laikas): |
|
2 |
Laikmenos gamintojas: |
|
|
Laikmenos modelis: |
|
|
Laikmenos part/no: |
|
|
Laikmenos tipas: |
hdd kietas diskas, usb raktas, kortelė, magneto optinis diskas, fdd diskelis, cdr/dvdr, juostelė, sim kortelė, kita (teisinga pabraukti) |
|
Laikmenos DCM kodas (jei WD) |
|
|
Laikmenos MLC kodas (jei IBM/Hitachi) |
|
|
Laikmenos firmware (Seagate, Toshiba, etc.): |
|
|
Laikmenos elektronikos plokštės (PCB) modelis: |
|
|
Laikmenos hermobloko (HDA) modelis: |
|
|
Laikmenos Talpa, GB: |
|
|
Skirsniai, jų kiekis, kiekvieno skirsnio baudota bylų sistema, skirsnių dydis apytiksliai |
|
3 |
Laikmenos serijinis nr. |
|
|
Laikmenos elektronikos (PCB) serijinis nr. |
|
|
Laikmenos hermobloko serijinis nr. |
|
4 |
Laikmenos vizualus vaizdas, ar yra fizinių, mechaninių pažeidimų, įlenkimų, įlaužimų? |
|
|
Ar laikmena buvo patyrusi poveikį: |
smūgis/vanduo/ugnis/žaibas/elektros išlydis (teisinga pabraukti), kiek laiko? |
5 |
Ar sutinku kad laikmena būtų atidaryta ir taps negarantine? |
taip/ne (teisinga pabraukti) |
|
Ar pridedat papildomą laikmenos donorą, jei taip koks modelis: |
taip/ne (teisinga pabraukti) |
|
Laikmena garantinė? |
taip/ne (teisinga pabraukti) |
6 |
Ar šis duomenų atkūrimas daromas siekiant išaiškinti nusikaltimą ar pagal teismo nutartį, arba pagal operatyvines priemones? |
taip/ne (teisinga pabraukti) |
7 |
Gedimas pagal klientą (aprašymas savais žodžiais): |
|
|
Laikmenos elgesys prieš gedimą: |
|
|
Spėjamas gedimas priėmusio atstovo: |
|
|
Kritiniai failai, kurie reikalingi, jų išplėtimai, apytikslis dydis: |
|
|
Ar yra slaptažodžiai ant laikmenos, OS arba kitų svarbių kritinių failų, jei taip tai nurodyti vartorojus/slaptažodžius |
|
|
Iki kada reikalingi duomenys, ar skubu, ar duomenys nėra pastoviai naudojami (pvz. buhalterijai)? |
|
|
Ar sutinkate primokėti už skubumą? |
taip/ne (teisinga pabraukti) |
|
Duomenų tipas: |
asmeniniai, firmos-komerciniai, buhalteriniai, serverio, rezerv. kopijos (teisinga pabraukti) |
|
Ką klientas bandė pats daryti, kaip bandė atstatinėti duomenis, jei kas nors bandė tai įrašyti to žmogaus koordinates |
|
8 |
Kur perrašyti atkurtus duomenis? |
ftp/hdd/cdr/dvdr/usb flash/kortele (teisinga pabraukti). Pastaba: jei perrašoma į hdd papildomas mokestis neimamas, jei į dvdr, tai po 20lt už kiekvieną dvd-r'ą |
|
Ar duoda klientas savo nešėją ir kokį? |
hdd/cdr/dvdr/usb flash/kortele (teisinga pabraukti),
nešėjo modelis, serijis nr:
|
|
Kaip pasiima klientas atkurtus duomenis: |
pats iš mūsų/iš mūsų atstovo/ftp |
|
Ar sutinka palikti laikmeną dalims jei diagnostika atliekama bus nemokamai, arba bus taikoma nuolaida? |
taip/ne |
9 |
Reikalingos paslaugos tipas: |
a) duomenų atkūrimas, slaptažodžio nuėmimas, loginis atkūrimas,
b) laikmenos taisymas be duomenų išsaugojimo,
c) duomenų sunaikinimas, fizinis laikmenos ir duomenų sunaikinimas
(teisinga pabraukti) |
10 |
Priėmusios firmos iš kliento pavadinimas: |
|
|
Asmens priėmusio vardas, pavardė |
|
|
Asmens priėmusio tel., e-paštas, skype: |
|
11 |
Sutinku kad visą ši infomacija yra teisinga, ir su šiomis sąlygomis sutinku, kliento atstovo parašas: |
|
|
Priėmiau pagal kliento pateiktus duomenis, priėmusio asmens vardas, pavardė, parašas: |
|